Aangekomen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Liesbeth Wanders - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Liesbeth Wanders - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

01 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Waar een jet lag al niet goed voor is, dan heb ik nog eens tijd om een reisblog aan te maken. Toch maar good old waarbenjij.nu.

De reis is heel voorspoedig verlopen, alleen wel wat turbulentie, dus ik heb voor het eerst van mijn leven zo'n wit zakje nodig gehad. Ik zal jullie de verdere details besparen, maar de volgende vlucht stop ik mijn reisziekte-pillen in mijn handbagage, heb ik bedacht. Al doende leert men.
Vannacht in een hotel naast het vliegveld geslapen, superrelaxed zacht bed, echt fijn om bij te komen. Zo ontbijten en dan door naar mijn adresje in Auckland.
Vanochtend heb ik me ook nog even aangemeld voor Women welcome Women worldwide, een van oorsprong Engelse organisatie, die vrouwen over de hele wereld met elkaar in contact brengt. Een soort couchsurfing speciaal voor vrouwen. Mijn Belgische buurvrouw in het vliegtuig tipte mij hierover. Deze dame, Cindy, heeft vier weken voor het Noordereiland, dus misschien gaan we nog wel het een en ander samen doen. We shall see. Eerst nog even een paar dagen bijkomen van de jetlag. En het is lekker weer hier trouwens, graadje of 24, echt lekker zomers. Toedels

  • 04 Januari 2016 - 22:06

    Natasja:

    Hoi Liesbeth,

    gelukkig je reisdagboek via de ouderwetse manier....zoek met Google ;-) ...gevonden. Leuk je eerste berichtje te lezen en dat je goed bent aangekomen daar in Verweggistan.

    By the way...nog de allerbeste wensen voor 2016. Enne heb je de eerste envelop al open gemaakt hahaha...nog een aantal enveloppen te gaan komende weken ;-)...tja je mocht ons eens vergeten ;-)

    Ga vooral lekker veel doen, genieten, mensen ontmoeten, dingen zien en wat al niet meer. Ik kijk er naar uit om je avonturen en je belevenissen te lezen.

    Groetjes Natasja

  • 05 Januari 2016 - 08:14

    Pepijn:

    Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen, geniet ervan!

  • 05 Januari 2016 - 08:14

    Louise:

    Heey Liesbeth,

    Natasja heeft ons uiteraard getipt en ook ik heb gelukkig jouw blog gevonden!

    Wat leuk om te lezen. Hopelijk ben je snel hersteld van de jet lag en kan je het mooie Nieuw Zeeland gaan ontdekken:)

    xx Louise

  • 08 Januari 2016 - 09:28

    Daniel De Antoni :

    Hoi Liesbeth
    Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Ik heb niet alles goed kunnen lezen omdat de letters te klein zijn voor mij. Nog veel plezier.
    Naast mijn Netflix verslaving heb ik er 1 bij namelijk jou blog lezen.
    Gr Daniël
    Kom op mer die update!

  • 26 Maart 2016 - 22:12

    DJ:

    X!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Nieuw Zeeland, Tahiti en Paaseiland

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2016

11 dagen tour +

11 Februari 2016

Zuidereiland

04 Februari 2016

2,5 Great Walk

16 Januari 2016

Daar ben ik weer

01 Januari 2016

Aangekomen
Liesbeth

Actief sinds 01 Jan. 2016
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 5965

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 01 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: